[ubuntu-hu] VPN gond

Molnár Gábor fapipa at fapipa.hu
2007. Május. 14., H, 11:00:41 BST

Sziasztok!

feltelepitettem meg regebben egy pptpd-t és működött is szépen, ameddig
a szervert egy adsl alapú internet alá be nem tettem. Azóta képtelen
vagyok valós megoldást találni a hibára.

A fő hiba az hogy véletlenszerűen vagy beenged egy helyről vagy nem.
általában 619-es hiba van, és még ha be is enged, a samba szerver nem
látszik a windows-ok számára, de ip alapon elérhető. ez most wins bind
vagy mi a csodát tegyek fel, hogy látszon a hálón a sambás szerver a
windowsoknak?

A lényeges konfig rész a 619-es hibához:
debug
name pptpd
domain jozsibacsi

refuse-pap
refuse-chap
refuse-mschap

#+chap
#require-chap
require-mschap-v2
require-mppe-128
#mppe required, stateless, no56, no40

ms-dns 192.168.0.1
ms-wins 192.168.0.1
netmask 255.255.255.0

nodefaultroute
proxyarp
lock
ipcp-accept-remote
ipcp-accept-local
lcp-echo-failure 30

A googlit áttúrtam de nem találtam rá megoldást :(