[ubuntu-hu] FONTOS: Fordítóhétvége - 03.31-04.01.

Szilveszter Farkas szilveszter.farkas at gmail.com
2007. Már. 13., K, 09:42:12 GMT

> A marketing csapatnak ajanlanam, hogy ezt az esemenyt esetleg meg
> lehetne hirdetni a HUP-on, linux.hu portatolon stb.
> Az lmv.hu, zpok.hu es indymedia.hu oldalakon es nehany egyeb levlistan valo hirdetest esetleg vallalnam. (Toros, ne is kerdezd, meg mindig nem jott valasz a sajtobemutato ugyeben a Nyitott Muhelytol, de most kulfoldon vagyok, nem tudom felhivni oket - remelem, jovo hetfon meg jo lesz...)

Mivel ma le kell adnom a létszámot az egyik potenciális helyszínre,
ezért nem volt idő nagyobb hírverést csapni a dolognak, és őszintén
szólva nem szeretném azt, hogy bejelentkezik 50 ember, és leszünk
10en. Inkább ilyen szűkebb, mégis jóval célzottabb közönségnek
hirdettem meg, mert az itteni embereket ismerem/ismerjük, és tudom,
hogyha 10en jelentkeznek, akkor annyian el is fognak jönni...

Eddig 8an jelezték, hogy jönnének. Természetesen nem ezt a számot
fogom továbbküldeni, hanem valamivel nagyobbat, így azok is el tudnak
jönni, akik tényleg komolyan veszik. A rendelkezésre álló hely nem
korlátlan, ill. ilyet még nem csináltunk élőben, ezért nem ártana
relatíve kisebb csoportban kipróbálni, hogy mennyire működőképes a
dolog. Kelemen Gáborral egyeztetve olyan 15 emberre számítunk
összességében... Aki nem fér be, vagy nem tud jönni, az neten
keresztül még mindig beszállhat...

> Forditohetvege helyszinnek az a budafoki helyszinm, ahol regebbn az OO.o forditasok
> voltak, nem jo?

Mint fentebb is említettem, már szervezés alatt van egy helyszín...

Üdv,
Szilveszter