[ubuntu-hu] FONTOS: Fordítóhétvége - 03.31-04.01.

FIDRICH Robert fidusz at zpok.hu
2007. Már. 13., K, 09:22:10 GMT

> valóban nem kell, online fogunk dolgozni. buildeléshez se kell, mert azt meg ügyes szkriptekkel kell, Connor igérte,
> hogy belemászik a témába és fog ilyet csinálni.

Jo, de a multkor irc-n offline forditasrol (is beszeltem).
Bar ott ugy latom, nem a doksirol volt szo, hanem konkret porgramok
magyaritasarol -- ami egy picit talan tavol all tolem is, mert nem
vagyok programozo :O

De az offline forditas azert nekem kenyelmesebb lenne, de azert
meglatjuk.

Mindenesetre, akkor betervezem magamnak a forditohetveget...

A marketing csapatnak ajanlanam, hogy ezt az esemenyt esetleg meg
lehetne hirdetni a HUP-on, linux.hu portatolon stb.
Az lmv.hu, zpok.hu es indymedia.hu oldalakon es nehany egyeb levlistan valo hirdetest esetleg vallalnam. (Toros, ne is kerdezd, meg mindig nem jott valasz a sajtobemutato ugyeben a Nyitott Muhelytol, de most kulfoldon vagyok, nem tudom felhivni oket - remelem, jovo hetfon meg jo lesz...)

Forditohetvege helyszinnek az a budafoki helyszinm, ahol regebbn az OO.o forditasok
voltak, nem jo?

udv: