[ubuntu-hu] dapperrol edgy upgrade problema

Schmidt Gergely schmidtgergely at gmail.com
2007. Már. 1., Cs, 20:32:58 GMT

udvozlet a listatagoknak!

a sok szervezes kozepette ha lehetne szanni ram egy kis idot orulnek.
bar ketsegtelenul nagyon orulok az ubuntu magyarorszagi terjesztesenek,
en is probalom az ismerosi korben terjeszteni :)

a problemam a kovetkezo:
frissitettem napi upgrade-os kubuntu dapperemet edgyre, minden meg is
volt de a grafikus felulet nem jon be. a monitorom azt irja ki hogy
"input not supported".
egy hete googlezok es nyalazom a logokat de nem birok rajonni hogy mi
baja van.
egy ati radeon 9200 se videokartya hajtja a video reszt.
gondoltam nem birja az aiglx-et igy hat ahogy a howto:
http://fedoraproject.org/wiki/RenderingProject/aiglx#head-936632a0253a7a1e6c04e697932546dde44175c1
irta xorg.conf-ba tettem a megadott reszt. ketszer sikerult is
elindulnia a grafikus resznek, azota nem akar. egy ideig ugy tunt mintha
minden inditasnal felulirta volna a xorg.confot. de mar azt se teszi.
aztan talaltam hogy velhetoen az fglrx kell nekem:
http://wiki.cchtml.com/index.php/Ubuntu_Edgy_Installation_Guide de
megse, mert ezzel se
mehttp://wiki.cchtml.com/index.php/Ubuntu_Edgy_Installation_Guidegy,
probaltam manualisan beallitani es apt-s megoldassal is. mar telleg nem
tudom mit tegyek. :)
csatolom a mostani xorg.confot, xorg.0.logot, lspci-t mert sztem nem is
latja a video kartyat bar lehet hogy csak en nem latom, es a startx
kimenetet.
remelem nem annyira szornyu a helyzetem hogy ujra kelljen rakni a
rendszert, mert nem szeretnem, egy csomo fontos adat van rajta.(tudom le
lehet menteni, de sztem megmenteni a dolgot ha lehet)

a valaszokat elore is koszonom!

udv:
Schmidt Gergely
Name: lspci.txt