[ubuntu-hu] Fwd: Ubuntu Érettségihez

Péter MÁTÓ mato.peter at andrews.hu
2007. Már. 1., Cs, 20:36:37 GMT

Gabor Kelemen a következőket írta: (Thu, Mar 01, 2007 at 08:19:34PM +0100)
> Ami kimaradt, hogy épp emiatt próbálunk rátelepedni az fsf.hu
> alapítványra, nem is eredménytelenül.
> Jó esetben a segítségükkel megszabadulhatunk a vízfej
> létrehozásának/fenntartásának nyűgétől, több idő marad érdemi munkára :).

Én úgy látom, hogy ennek a "rátelepedésnek" az FSF.hu alapítvány is
örül :) Ha valaki tényleg csinál valamit, annak mindig szívesen segítünk,
ahol csak lehet.

ĂĽdv
	Mátó Péter

##################################### FSF.hu Alapítvány - http://www.fsf.hu ####
############ "a jó béta-tesztelő megéri a súlyát gyémántban" - ESR #############
Név: nem elérhető
TĂ­pus: application/pgp-signature
MĂ©ret: 189 bytes
Leírás: Digital signature