[ubuntu-hu] Ubuntura váltanék Windowsról

Andrejka Balázs balazs.andrejka at gmail.com
2007. Jún. 21., Cs, 15:49:17 BST

Úgy érzem, témaindítóként hozzá kell mostmár szólnom a dologhoz.
Először is köszönöm mindenkinek a hozzászólást mindegyik témában!

Elkezdtem nézegetni a K3b-s screenshoot-okat, leírásokat, és elég
barátságosnak tűnik. Ennek ellenére maradnék a Nero-nál, mert az bevállt
Win alatt is.
Meg ha jól sejtem, a K3b KDE-re lett írva, vagy legalábbis arra
optimizálva, én meg kizárólag GNOME-ot szeretnék használni.
Valóban teljesen mindegy, hogy csak egy GUI, nem ez alapján döntöttem
így. A későbbiek folyamán még utánanézek, hogy milyen ingyenes, számomra
megfelelő megoldással tudom kiváltani a Nero-t.

Várhatóan holnap délután/este gyilkolom le a Windowst, úgyhogy
szurkoljatok, hogy minden "simán" menjen az Ubuntuval, és ne akarjak
újból Win-t! :)

Mégegyszer nagyon köszönöm a hozzászólásokat!
Remélem, ha nem boldogulok a már feltelepített Ubuntuval, akkor is
fordulhatok hozzátok!

Üdv:
Andrejka Balázs