[ubuntu-hu] Ubuntura váltanék Windowsról

Andrejka Balázs balazs.andrejka at gmail.com
2007. Jún. 17., V, 19:04:20 BST

Köszönöm gyors válaszodat!
Mergencnek is itt szeretném megköszönni, aki közben válaszolt.

Access -> MySQL sortörési problémán már túl vagyok, sikerült
megoldani... :) Ez előfordulhat doc,xls fájlok esetén is? Vagy mire írtad?
Mergenc említette, hogy doc-nál voltak régen problémái. Most is van
ilyen gond, vagy simábban megy a dolog?

DVD filmeket csak Win-emulátor alatt tudok szerkeszteni? Linuxra nincs
külön progi?

Tűzfalakról van vmi leírásod, vagy bármi, amin elindulhatnék? Vagy csak
egyszerűen nézzem át a Netfilter/ipconfig leírásait és azt kell
normálisan konfigolni?

ISO/IMG fájlokról egy kicsit bővebben tudsz írni?
Be lehet valahogy mountolni?

Ăśdv:
Andrejka Balázs