[ubuntu-hu] megint beryl

Petrits Szilveszter szilvio at mezeskalacs.hu
2007. Jún. 8., P, 19:14:10 BST

Sziasztok!

Kezdem megszeretni a berylt, de van egy nagyon csúnya dolga, amin nem
tudok felülkerekedni.
Ha új ablakot nyitok, vagy bármilyen új ablak nyílik, pl. mentek
valamit, az új ablak nem legfelül jelenik meg, hanem valahol alul, és a
tálcáról kell elővenni. Tudja valaki így csípőből, hogy melyik
beállítással bíbelődjek? Átrágtam magam az összes félig angol félig
magyar, szakszavakkal teli beállításon. Ami szerintem szóba jöhet, azt
kipróbáltam, de nem nyertem hangszórót. Már egy hete küzdünk egymással,
de a beryl áll nyerésre. Van tehát valaki?

Szép estét, jó hétvégét mindenkinek!

--
Jó munkát!

Szilvió

Ubuntu Feisty
***
"Felix, qui potuit rerum cognescere causas" (Vergilius)