[ubuntu-hu] Ubuntu póló

Torma Laszlo tormail at gmail.com
2007. Jún. 10., V, 21:03:08 BST

Sziasztok,

elkészült az Ubuntu póló terve:
http://amigos.amiga.hu/toros/polo22.png

FAQ:
Kérdés: Nem lehetne, hogy a hátulján rajta legyen még a szlogen, és ne
legyen logó, és legyen rajta a telefonszámom (tudod, a csajok miatt)?

Válasz: Nem. A fájlnévből is látszik, hogy 22-szer rajzoltam újra a
pólót, mire mindenki elégedett volt az IRC-n a tervvel.

Kérdés: De biztos nem lehetne, hogy az elején legyen egy söröző pingvin?
Az olyan találó lenne egy rockfesztiválon...

Válasz: Sajnos nem. Olyan nem létezik, amivel mindenki ugyanannyira
elégedett. Szerintem egyébként szép lett.

Kérdés: Milyen színű lesz a póló?

Válasz: Fehér. Esetleg homokszínű. Hamarosan mindenesetre kiderül.

Kérdés: Mennyibe fog kerülni egy póló?

Válasz: Még nem tudom. Nem sokba. Hamarosan az is kiderül.

Kérdés: Mi lesz a pénzzel, amit a pólóért adunk?

Válasz: Nagy részét elviszik a költségek (póló, szitanyomás, stb.). Ha
megmarad valami, abból a következő Ubuntu konferenciát fogjuk
finanszírozni.

Kérdés: Szeretnék divatos lenni, és Ubuntu pólóban járni. Mikor tudom
megrendelni?

Válasz: Hamarosan. Tényleg. Igyekszünk.

Kérdés: Mikor hordhatom végre az Ubuntu pólót? Fontos lenne, a csajok
miatt... itt a nyár, csábítani akarok.

Válasz: Rövidesen. A hivatalos deadline Július 7-e, de remélem, már
előbb hordhatjuk ezeket a stílusos ruhadarabokat.