[ubuntu-hu] Marketing Osztaly - jelentkezem en is

FIDRICH Robert fidusz at zpok.hu
2007. Feb. 27., K, 13:05:37 GMT

Sziasztok!

Torosnal mar jelentkeztem, de most itt a listan is bejelentkezem.
Remelem, siketult tegnap feliratkoznom a listara.

Na, ha mar marketingnel tartunk, akkor eloszor kezdjuk a sajat hazunk
tajan, illetve azoknal a lehetosegeknel, amelyek nem nagyon kerulnek
penzbe.

Ugy latom, a magyar ubuntu kozosseg fejlodese szempontjabol fontos lepes
volt a multkori IRC talalkozo, es az, hogy azt a HUP-on is
meghirdettetek. Viszont sem az ubuntu.hu honlapon, sem a HUP-on nem
talalkoztam a talalkozorol keszult jegyzokonyvvel. Pedig, akar marketing
szempontbol is hasznos lehet, ha kozzeadunk egy hirt minel tobb helyen a
kozosseg fejlodeserol. Es az is jo lenne, ha a honlapot aktivabban
hasznalnank a kozossegfejlesztesre es az erdeklodok tajekoztatasara.

Akar meg most utolag is kozzetehetnenk egy hirt a multkori talalkozorol
a HUP-on.

Ezenfelul, meg a google-val vegzett keresessel sem nagyon lehet
ratalalni az altalanos celu ubuntu-hu levlistara :O
Az ubuntu.hu honlapon sincs errol semmi informacio. A google kereses
eredmenyekent bejon egy HUP-os forumbejegyzes, de az ottani
hozzaszolasokon tegnapig az volt, hogy csak a forditoi lista van --
pedig a jegyzokonyv (amely csak a valtozasok oldalrol erheto el) is
hivatkozik a levlista letere. Vegul tegnap IRC-n Friczy segitsegevel
sikerult kinyomozni a lista elerhetoseget, amit egybol meg is irtam
hozzaszolaskent a HUP-ra. De szerintem ennel aktivabban kellne ezt is
reklamozni.

Peldaul kellene egy Kozosseg menupont az ubuntu.hu honlapra, ahonnan a
forum, az irc csatorna es a levlistak is elerhetoek.

Azt hiszem, irni fogok egy rovid hirt az ubuntu-hu kozossegrol az lmv.hu
kozossegi portalra. Globalizaciokritikus fiatalok, kozossegek kozott is
talalhatunk magunknak szovetsegeseket. (Egyebkent is az lmv.hu
kulcsemberei kozul legalabb harman hasznalunk Ubuntut...)

Tudom, hogy Toros azt irta:
> a honlap gondjairól mi is tudunk, de alakult egy web csoport, akik azt
> kapták feladatul, hogy az egész webes megjelenésünket megreformálják. Az
> oldal átkerül majd (ha minden igaz) drupal alapokra, és lesz egy belső
> wiki a munkák koordinálására. Valószínűleg addig már senki sem akar túl
> sokat foglalkozni a meglévő oldallal, ezért vannak ezek az áldatlan
> állapotot.

En megis ugy gondolom, hogy azert vannak olyan dolgok, amelyeket talan
mar most is meg lehetne oldani, kozze lehetne tenni a honlapon.
Ezenfelul hasznalni lehetne mas forumokat is az ubuntu nepszerusitesere,
ahol mas celcsoportokat is elerhetunk (pl. HUP, hungary.indymedia.org,
lmv.hu stb.)

> 2. Feisty Fawn sajtópremier

Ebben megprobalok majd segiteni. Esetleg az FSF-fel kozosen
osszerakhatnank egy sajtolistat erre a celra?

Ha a Szigeten ott akarunk lenni, abban is tudok segiteni. Tegnap mar
irc-n ill. Torosnak irt levelben leirtam az ezzel kapcsolatos
otleteimet. Majd figyelem az ezzel kapcsolatos levlistakat, es szolok,
hogy mikent tudjuk elintezni. Ha jol emlekzsem, kb. aprilis kornyeken
kell majd jelentkezni, palyazatot leadni.

udv:

--
Fidusz (FIDRICH Robert)
drotlevel:fidusz at zpok.hu