[ubuntu-hu] Marketing Osztaly - jelentkezem en is

Szilveszter Farkas szilveszter.farkas at gmail.com
2007. Feb. 27., K, 13:21:31 GMT

http://ubuntu.hu/index.php?title=Ubuntu.hu:Meeting1

> Akar meg most utolag is kozzetehetnenk egy hirt a multkori talalkozorol
> a HUP-on.

Szerintem már kicsit késő lenne ehhez. Majd ha lesznek látható
eredményei is a dolognak, akkor érdemes lesz (pl. beindul az új
honlap)

> [...]
> ratalalni az altalanos celu ubuntu-hu levlistara :O
> Az ubuntu.hu honlapon sincs errol semmi informacio. A google kereses
> eredmenyekent bejon egy HUP-os forumbejegyzes, de az ottani
> hozzaszolasokon tegnapig az volt, hogy csak a forditoi lista van --
> pedig a jegyzokonyv (amely csak a valtozasok oldalrol erheto el) is
> hivatkozik a levlista letere. Vegul tegnap IRC-n Friczy segitsegevel
> sikerult kinyomozni a lista elerhetoseget, amit egybol meg is irtam
> hozzaszolaskent a HUP-ra. De szerintem ennel aktivabban kellne ezt is

Ez eddig elmaradt, majd az új honlap indulásával ez is megfelelő
hangsúlyt fog kapni...

> Peldaul kellene egy Kozosseg menupont az ubuntu.hu honlapra, ahonnan a
> forum, az irc csatorna es a levlistak is elerhetoek.

Lesz.

> En megis ugy gondolom, hogy azert vannak olyan dolgok, amelyeket talan
> mar most is meg lehetne oldani, kozze lehetne tenni a honlapon.

Egyelőre minden erőnkkel (na jó, amennyire időnk engedi) az új oldalra
koncentrálunk, már nem nagyon szeretnék foglalkozni a jelenlegivel,
mert az csak redundanciát eredményezne. De mivel a jelenlegi honlap
wiki, ezért bárki feltehet bármit (egyedül a kezdőlaphoz kell admin
jog, ha oda akartok kitenni valamit, szóljatok)

> Ezenfelul hasznalni lehetne mas forumokat is az ubuntu nepszerusitesere,
> ahol mas celcsoportokat is elerhetunk (pl. HUP, hungary.indymedia.org,
> lmv.hu stb.)

HUP-on így is elég szó esik Ubunturól, néha még én is úgy érzem, hogy
túl sok :) Csak akkor érdemes oda írni, ha valóban fel tudunk valamit
mutatni... A másik két oldalt nem ismerem, azzal majd foglalkozik más
:)

+1 for Sziget :)
+1 for sörözés ;)

Üdv,