[ubuntu-hu] még néhány ötlet

hgi hgi at freemail.hu
2007. Feb. 26., H, 07:54:21 GMT

Sziasztok!
nehany honapja olvasom a listat, eddig meg nem irtam ha jol emlekszek :)
(K,X)ubuntut hoary ota hasznalok, talan most tudok vmiben segiteni, nem
vagyok profi angolbol, de egy 200 oldalas konyvet mar volt szerencsem
leforditani, felreerteni valoszinu nem fogom, de egy nyelvtani attekintes
javallot, amennyiben nincs jobb es tobb idovel rendelkezo ember ra.
a honlap szerkezetet is meg tudnam valoszinu csinalni, de azonban az mar joval
tullepne sajnos az idokeretet amit ra tudnek szanni.
a lenyeg, hogy a forditasban szivesen segitek amennyiben van ra igeny :D
udv.
dezso janos