[ubuntu-hu] pdf kerdes

kerekes kerekes at ahol.com
2007. Feb. 22., Cs, 23:10:19 GMT

Schmidt Gergely írta:
> udvozlet
>
> a problemam dapper alatt az lenne, hogy adott 25 jpeg kep es ezeket
> szeretnem egy pdf-be osszefuzni es nem jovok ra, hogy hogy (mivel) kene.
> tudna vki segiteni?
>
> valaszokat elore is koszonom!

fejem ne vegyétek! én csak a windows-s választ ismerem.
pl. finereader progival a képeket egyenként beolvasod.
majd mindet bekeretezed és kép-ként definiálod a keretek tartalmát.
ezután beolvastatod - nem fog szöveget csinálni belőle.
Ezután az összes oldalt kijelölöd és pdf-ként elmented. lapozhatod ,
mint egy mesekönyvet.:-)

van-e a finereaderhez hasonló ubuntu alatt?

és where is it-hez hasonló?