[ubuntu-hu] pdf kerdes

Ámon Tamás sajt at amon.hu
2007. Feb. 22., Cs, 23:30:45 GMT

kerekes wrote:

> fejem ne vegyétek! én csak a windows-s választ ismerem.
> pl. finereader progival a képeket egyenként beolvasod.
> majd mindet bekeretezed és kép-ként definiálod a keretek tartalmát.
> ezután beolvastatod - nem fog szöveget csinálni belőle.
> Ezután az összes oldalt kijelölöd és pdf-ként elmented. lapozhatod ,
> mint egy mesekönyvet.:-)
>

> van-e a finereaderhez hasonló ubuntu alatt?
>
> és where is it-hez hasonló?

Ha megmondod, hogy mik ezek, akkor talan...

Ha jol latom, akkor a finereader az egy ocr program. Van par linux ala
is, mar nem tudom, melyiket, de probalkoztam captcha feltoressel, es
akkor eleg jol felismerte a dolgot.

Most nemreg elinditottam valami alkalmazast, ami ilyen katalogust csinal
a mediafile-okrol, azt hiszem juk a neve.

--
Ámon Tamás
http://linkfelho.amon.hu