[ubuntu-hu] Ubuntu szerver

Ámon Tamás sajt at amon.hu
2007. Feb. 21., Sze, 16:22:20 GMT

Péter MÁTÓ wrote:

> Talán esetleg megnézhetted volna, hogy az Ubuntu-nak milyen verziói vannak...
> Van szerver verzió, abban alapból nincs X, és ez jó így.

Aha. Most mar latom. Azt hiszem ezt ki kellett volna probalni, mielott
feltettem volna a kovetkezo kerdest.

> ssh

Igy mar stimmel, arra gondoltam, hogy esetleg valami tavoli X-el, de
kozben rajottem, hogy ez hulyeseg.

> Szerintem a qmail is tud több domaint. Azt hiszem, hogy az alapértelmezett
> Ubuntu levelezo" az Exim, de nagyon jó a Postfix is. Lehet választani. Olyan
> script-ro"l én nem tudok, ami egy teljes virtuális domain-t beállít neked, de
> lehet, hogy van. Majd szól valaki, vagy keress rá a neten.

Igen a qmail+vpopmail parost hasznaljuk, az tud ilyet.

> Passz. Pontosabban mit szeretnél?

Talaltam egy ilyet, de azert nem kell ennyire tulzasba vinni.
http://librenix.com/?inode=7417
--
Ámon Tamás
http://linkfelho.amon.hu