[ubuntu-hu] Ubuntu Érettségihez

Őry Máté orymate at gmail.com
2007. Feb. 20., K, 14:46:54 GMT

Hi

>  Örülök, ha valaki dolgozoik valami hasznosat.

Majd kiderül. :)

Igen, de ez az okév komolytalansága. Amúgy, mint később kinyomoztam, Bajnok Imre az Úr :) A honlapon csak a mailcím van kiírva. Ha info@ lenne, akkor még írok valami személytelent, de ezen látszik, hogy valakinek a neve. A >>T. cím!<< jellegű címzéseket meg nagyon nem szeretem.

> Az LTS kiadások emlegetése
>  szerintem még egy UHU-s számára sem mondana semmit.

Ha tényleg érdekli, utánanéz vagy rákérdez, ha nem, akkor is értelmes a mondat nem zárójeles része.

Amúgy leírtam, átgondoltam, hogy kb. mit kéne csinálni az általam meghatározott 4 célcsoport jó kiszolgálásához (így tényleg nagy meló, de különben fölösleges). Lehet, hogy jó részét commitolni lehetne az edubuntuba is.
Az érdemi munkához meg nem lenne rossz valami modemnél gyorsabb és általánydíjasabb netkapcsolat, de [inkább nem is folytatom].