[ubuntu-hu] nvidia driver verzio

tamas gervai gthrepwood at gmail.com
2007. Feb. 19., H, 13:47:56 GMT

Udv,

Nezegetem az packages.ubuntu.com -ot, es az nvidia oldalat, es valamit egyre
inkabb nem ertek.

Ez van az nvidia oldalan:
Download - NVIDIA-Linux-x86-1.0-9746-pkg1.run

Ez az edgy-ben:
Package: nvidia-glx (1.0.8776+2.6.17.7-11.1)
Package: nvidia-glx-legacy (1.0.7184+2.6.17.7-11.1)

Mivel nekem nvidia gforce2 mx400 van, ezert a package info szerint
kotelezoen a legacy csomagot kell felraknom, ami baratok koztt is nagyon
reginek tunik.

Amit nem ertek:
- Miert van kulon legacy es nem legacy csomag, mikor az nvidia kepes ezeket
egybe rakni.
- Miert nem koveti az ubuntu a kiadott drivereket, mikor ennek frissnek
kellene lennie?

Eddig gondoltam, hogy csomagbol rakni az nvidia drivert jo dolog, de most
komolyan elgondolkodom, hogy ez tovabbra is igaz lenne.

Konkretan olyan problemak vannak a regi driverrel, amiket az ujban
javitottak, mint pl. google earth-ban szeteso terkep, beryl funkcionalitasok
nem mukodnek, es meg kitudja, mennyi bugfix....
--
Tamas