[ubuntu-hu] Ubuntu Érettségihez

Őry Máté orymate at gmail.com
2007. Feb. 19., H, 12:58:20 GMT

Szia

>  Az edubuntura nem gondoltatok? De talán inkább csak az kellene belőle,
>  hogy mit rak fel.

De, gondoltam rá, csak semmi olyat nem tudok, amire szükség lenne az érettségin, az eduban bennvan, de az ubuntuban nincs.

>  Ilyenek voltak benne, amik hasznosak:
>  periódusos rendszer (kde-s és gnome-os is van)
>  kstars planetáriumprogram
>  kturtle (logo nyelv)

Ezek lehet, hogy hasznosak, de az okévnek egy érettségi csomagot szeretnénk készíteni, ami tartalmazza az informatika érettségi szoftverlistáján meghatározott programokat és mellesleg nem hülyül meg tőle a rendszergazda, amikor "konfigolni" kell. (És nem kap használhatatlan környezetet a vizsgázó, mondjuk freepascalt referencia nélkül. Most írtam egy próbaérettségit referencia nélkül. Tudod milyen izgalmas strtolower függvényt írni azért, mert 10 perc alatt sem sikerült kitotózni, hogy hogy is hívják azt pascalban? :))

>  Nekem a compris nem jött össze, valaki használta? Jó?

Kg biztos kipróbálta :)

>  Én szívesen kiegészíteném olyan dolgokkal, amelyek főiskolán/egyetemen
>  (is) hasznosak lehetnek. Szerintem így sokkal szélesebb közönség
>  fogyasztaná (én biztos ajánlanám).

Ez szerintem egy másik projekt kéne legyen. Persze lehetne csinálni ebben az esetben is ergy érettségi-desktop metapackaget :)