[ubuntu-hu] Ubuntu Érettségihez

Horvath Arpad horvath.arpad at roik.bmf.hu
2007. Feb. 19., H, 12:40:22 GMT

 Az edubuntura nem gondoltatok? De talán inkább csak az kellene belőle,
 hogy mit rak fel.

 Ilyenek voltak benne, amik hasznosak:
 periódusos rendszer (kde-s és gnome-os is van)
 kstars planetáriumprogram
 kturtle (logo nyelv)

 Nekem a compris nem jött össze, valaki használta? Jó?

 Én szívesen kiegészíteném olyan dolgokkal, amelyek főiskolán/egyetemen
 (is) hasznosak lehetnek. Szerintem így sokkal szélesebb közönség
 fogyasztaná (én biztos ajánlanám).

 gnuplot grafikonrajzoló
 numpy, scipy python modulok (mátrixműveletekhez, tudományos
         feladatokhoz)

--
Horvath  Arpad  <horvath.arpad at roik.bmf.hu>
Honlap: http://www.roik.bmf.hu/harp