[ubuntu-hu] Marketing elemzés

tamas gervai gthrepwood at gmail.com
2007. Feb. 15., Cs, 10:03:12 GMT

On 2/14/07, Torma Laszlo <tormail at gmail.com> wrote:

> Megírtam az elemzésemet az Ubuntu-ról, és mellékeltem a levélhet Open

Bar, en nem tartom sokra a marketingeseket (kulonosen magyarorszagon)
de hat ez szubjektiv, es csak orulni fogok, ha pozitiv csalodas fog
erni.

Ami jo lenne, egy olyan gyujtohely, forrashely osszegyujtese, Ubuntu
specifikusan, ahol az uzleti felhasznalok informalodhatnak, ha
neagyisten meg akarjak tudni, mi ez az ubuntudolog.  Gondolok itt
ertheto piaci elemzesrol, uzleti tamogatasrol, koltseghatekonysagrol,
a linux-ra valtas nehezsegeirol, problemak megoldasarol, miegyeb.
Gondolok itt arra, hogyha kozepes vallaat vezetoje informalodni akar,
hogy erdemes -e valtania, akkor o nem a csomagkezelot akarja
megismerni, a kiadasok idorendjet, hanem a uzelti oldalrol. Ez az
egesz marketing dolog talan elindithatna a promociot ebbe az iranyba,
ha nem tevedek. Ha pedig lesz valami, akkor az uzleti erdeklodoknek
lehetne adni egy linket, hogy 'innen' indulhatnak el, ha info kell.
(remelem, meg nincs ilyen hely, magyarul, ha mar ennyit irtam rola :)
--
Tamas