[ubuntu-hu] OOo tartalom karakteres felületen?

Horvath Arpad horvath.arpad at roik.bmf.hu
2007. Feb. 15., Cs, 12:22:20 GMT

 Nincs egy olyan antiword-höz hasonló progi, amivel karakteres levelező
 alatt (mutt) meg tudom nézni az OO.org fájlok szövegét? Muttal töredék
 másodperc alatt tudok megnézni Word doc-ot, míg az OOo-t el kell
 mentenem átftp-znem, megnyitnom.

 Esetleg nem lenne jobb ezeket honlapra kirakni? (Én gyorsabban ki tudom
 rakni honlapra, mint megnézni :-(

        Üdvözlettel:
                Árpi

 Torma Laszlo írta (Dátum: 2007. Feb. 14.)

--
Horvath  Arpad  <horvath.arpad at roik.bmf.hu>
Honlap: http://www.roik.bmf.hu/harp