[ubuntu-hu] Elkeszultek a fekete polok - es nehany pulcsi is

FIDRICH Robert fidusz at zpok.hu
2007. Dec. 22., Szo, 17:44:18 GMT

Sziasztok!

http://ubuntu.hu/blog/fidusz/fekete_polok_elkeszultek

Elkészültek a fekete pólók és pulcsik

Végre elkészül a fekete Ubuntu pólók és pulcsik nagy része. Aki
megteheti, még vasárnap délutánig átveheti őket Budapesten.

Sok-sok viszontagság után sikerül elérnünk, hogy legalább a fekete pólók
túlnyomó része, és néhány fekete pulcsi is elkészült még karácsony
előtt. Így aki ilyet rendelt, még talán átveheti vasárnap délutánig, ha
érte jön.

Korábban már beszémoltam, hogy a szitázó cég túlterheltsége miatt egy
héttel később vettük meg a pólónagykerben a nyers pólókat, emiatt nem
minden fazonban és méretben kaptunk pólót, pulcsikból pedig csak néhány
feketét kaptunk. De akkor még úgy volt, hogy legalább azok elkészülnek
december közepére. Aztán múlt héten kiderült, hogy a szitázó cég még
sehogy sem áll a színes pólókkal. Többszöri halasztás után legalább a
fekete pólókat és pulcsik elkészítését sikerült belőlük kihúztni.

Emiatt persze, a szállítással is gondjaink voltak, de végül egy
amatőrcsillagász ismerősöm, Tordai Tamás segített ma délelőtt elhozni az
elkészült fekete pólókat és pulcsikat. Persze, hogy ne legyen minden
tökéletes, amikor átvettük a pulcsikat, kiderült, hogy azoknak az
elejére nem nyomtattak ubuntu logót :O Azt mondták, hogy azért, mert az
elején levő varrás miatt nem fért volna el, de szerintem csak
mellébeszéltek. De örültem, hogy legalább ennyi cucc elkészült, és
elhozhattuk tőlük. Szerencsére csak 10 pulcsiról van szó. Esetleg azt
majd megcsinálhatjuk, hogy januárban egy másik cégnél nyomatunk majd az
elejére is ubuntu logót, vagy aki ezt nem bírja kivárni, az átveheti
most, és adunk 300 Ft engedményt.

A lényeg, hogy a fekete pólókból elkészült mind, és rendben is vannak.
Pulcsikból csak XL-es és XXL-es fekete van (volt egy 1db L-es is, de azt
már elvitték).

A többi póló csak januárban lesz kész, illetve a hiányzó pulcsikért és
pólókért még el kell menni a pólónagykerbe, de lehet, hogy azt már egy
másik cégnél rendeljük meg, aki egyben szitázást is vállal.

Mostantól lehet jönni a pólókért. Ma este valószínűleg itt leszek a
Mézeskalács téren, és holnap délutánig még itt maradok a városban. Az
#ubuntu-hu irc csatornán, jabber/gtalkon vagy drótlevélben el tudtok
érni. De szerintem a mobiltelefonszámomat a google-ben is megtaláljátok.

Nagyon sajnálom, hogy csak a fekete pólók, és néhány pulcsi készült el
karácsony előtt, elnézést kérünk mindenkitől a kellemetlenségekért. Az
biztos, jövőre keresni fogunk egy megbízhatóbb szitázó céget.

Köszönjük Sámlinak és Tordai Tamásnak a szállításban való segítséget!

--
Fidusz (FIDRICH Robert)
drotlevel:fidusz at zpok.hu
#jabber/gtalk: fidusz at jabber.hu