[ubuntu-hu] Ubu masik gepbe teve nem indult el

quintus_13 at irj.hu quintus_13 at irj.hu
2007. Dec. 22., Szo, 21:56:50 GMT

            Tiszteletem,szerettem volna kipróbálni PIII.-as ASUS TUSL 2-C gépemen, hogy ott felismeri-e kamerámat, de valami képernyő-felbontás eltérés miatt leáll a rendszer indítása. Lehet hogy az eltérő video-kari zavarja? Ugyanis a telepítés ATI-kártyás gépen történt, ebben pedig nVidia van... Az megoldja a dolgot, ha telepítem az nVidiás cuccokat?Köszönettel: Quintus

Egy milliókat érő gondolat!
Tudja, hogyan veszíthet milliókat lakáshitelén?
Mi tudjuk, és segítünk elkerülni!http://www.portfoliomoney.hu/befektetes.html