[ubuntu-hu] Desktop session recording

Fráter Attila frater_attila at gartel.hu
2007. Aug. 3., P, 20:57:03 BST

Messó írta:
> Nah, mind az istanbul, mind a recordmydesktop-ot kipróbáltam.
> Elsőránézésre a recordmydesktop tetszik mert az istanbul az olyan
> mintha 5-10 mp 1 screenshotot készítene.
> Recordmydesktoppal viszont az a gondom, hogy olyan 20-23-as fps-es
> egész jó maga a kép, viszont valami a képfrissítéssel gond van. Mikor
> veszem fel akkor nincs gond, de mikor kész a videó, akkor a kész
> videóba, foltok vannak. Tehát pl. mikor a K-menüben megyek az itemek
> között, akkor highlighted marad az előző menüpontok, mintha ott nem
> frissítené a képet, hanem csak továbbrajzolja. Nem tudom világos-e, ha
> [...]
Hali,

nálam nem jeletkezett ez a probléma, (768MB RAM, integrált Unichrome
kártya), passzolom, hogy mi lehet ez. igaz, KDE-t sose használtam,
xubuntuval nyomon.
A parancs natúr, felveszek mindent, és ezzel:
mencoder -idx akármi.ogg -vop scale=640:400 -ovc lavc -oac mp3lame -o
akármi.avi
konvertálom át normálisba.
////
Név: frater_attila.vcf