[ubuntu-hu] Desktop session recording

Messó redhat24 at gmail.com
2007. Aug. 2., Cs, 20:07:31 BST

Nah, mind az istanbul, mind a recordmydesktop-ot kipróbáltam.
Elsőránézésre a recordmydesktop tetszik mert az istanbul az olyan mintha
5-10 mp 1 screenshotot készítene.
Recordmydesktoppal viszont az a gondom, hogy olyan 20-23-as fps-es egész jó
maga a kép, viszont valami a képfrissítéssel gond van. Mikor veszem fel
akkor nincs gond, de mikor kész a videó, akkor a kész videóba, foltok
vannak. Tehát pl. mikor a K-menüben megyek az itemek között, akkor
highlighted marad az előző menüpontok, mintha ott nem frissítené a képet,
hanem csak továbbrajzolja. Nem tudom világos-e, ha nem akkor küldök
screenshotot.
Esetleg tudsz küldeni hozzá egy jó parancsot, ami neked jó videót csinál?
(fullscreen - 1024x768), egyenlőre még XGL és effectek nélkül próbálkozok.

Duffer Péter-nek: Köszi a bluetooth-os megjegyzéseidet, segítségükkel nekem
is megy a remote controlling ;)

--
Messó