[ubuntu-hu] Új ubuntu.hu

Viktor Nagy viktor.nagy at gmail.com
2007. Ápr. 18., Sze, 15:34:14 BST

> Én nem feltétlenül ragaszkodnék ahhoz, de nem lenne rossz dolog :)

igazából csak azért kérdeztem, mert nem tudom, hogy ti milyen
tartalmat terveztek a nyitólapra

én nem a jelenlegi Ubuntusoknak szánnám, hanem a majdaniaknak, de a
mostani (gondolom átmeneti) nyitólap, hát nem is tudom, hogy kinek
szól :)

az Ubuntu-használóknak (nekünk :)) szerintem elég lesz, ha a
legfrisebb hírek címei fel vannak sorolva valahol

További kérdéseim:
* a könyvek átstrukturálásáról mi a véleményetek? csak azért kérdezem,
mert akkor meg is kellene írni az egyes oldalakat
* ha szükségetek van segítségre pl tartalom formázásában, akkor engem
regisztráljatok bátran (V névvel, ha lehet, ha nem akkor pedig
nagyvként)

üdv, V