[ubuntu-hu] Új ubuntu.hu

Horvath Arpad horvath.arpad at roik.bmf.hu
2007. Ápr. 18., Sze, 15:13:37 BST

> Pár napon belül megjelenik a Feisty, és abban állapodtunk meg, hogy a
> megjelenés alkalmából megújul a honlapunk is. Ehhez kérném a
> segítségeteket.
>
> A jelenlegi állapotot itt találjátok: http://ubuntu.midian.hu/

Én ezt nem tudom használni. Ez is szerkeszthető a bejelentkezett
embereknek? Szerettem volna szerkeszteni a Vim oldalt (mert azt én
követtem el, és lenne mit javítani. Legalább az eredeti szintet vissza
kellene állítani.) Szóval hogyan lehet szerkeszteni?

--
Horvath  Arpad  <horvath.arpad at roik.bmf.hu>
Honlap: http://www.roik.bmf.hu/harp