[ubuntu-gt soporte] Configuración de modom.

fidel alejandro quintana vasquez fidelquintana2007 en hotmail.com
Lun Oct 11 20:06:50 BST 2010

saben que hago yo¡¡¡¡¡¡¡

lo que hago es q voy a un cafe internet y llevo mi case y solo conecto el cable de red a mi pc, y instalo gnome ppp, y bajo las aplicaciones necesarias y listo

fidel
The information in this e-mail is confidential, may be legally privileged and is intended solely for the addressee. If you have received this e-mail in error, you are hereby notified that any use, distribution, or copying of this communication is strictly prohibited.