Re: Απέσυραν τον Xmir από default display server για την 13.10.

Constantinos C hellas.pigs at gmail.com
Fri Oct 4 12:34:33 UTC 2013

Πράγματι είχαν γίνει και παλιότερα προσπάθειες. Εγώ θυμάμαι και προ
2000 ένα παρόμοιο project που έπαιζε με MS-ActiveX-IE-HTML για να
δώσει ένα windows-like web desktop.

Aυτο?:
http://osarena.net/logismiko/applications/thimaste-ta-windows-3-1-trexte-ta-apo-ton-browser-sas.html

Επι του προκειμενου, πιστευω πως αυτο που συζαταμε, ηδη τρεχει και κατ'
εμε, πιο ελπιδοφορο και αρτοτερο, αν και θελει βοηθεια (εχω πρισπαθησει αν
συμβαλω με μεταφραση και αλλα, οσοι ενδιφερεστε, δειτε το και κρινετε).

Μιλαμε για το *eXastum webOS* το οποιο επισης, δεν τρέχει από τον browser
σας, μα στον browser σας. Μα το κανει μια χαρα και σε αυτον.
Ο Brian, o developer ου ειναι πολυ ανοιχτος σε καθε προταση.
Δειτε το, πιστευω ειναι πολυ ενδιαφερον:

http://osarena.net/distros-roms/exastum-webos-trexte-ke-off-line-ena-html-litourgiko-sistima.html

Καλά, δεν έχεις ξεπαγιάσει τέτοια εποχή μέσα στο ψυγείο; :P

Προπαγανδιζω την ανωτεροτητα του Linux που υπαρχει παντου....
[κακια] βασικα τρεχει ubuntu, για να ζεσταινει το ψυγειο [/κακια]

Στις 4 Οκτωβρίου 2013 - 2:04 μ.μ., ο χρήστης Konstantinos Togias <
ktogias at math.upatras.gr> έγραψε:

--
*