Re: Απέσυραν τον Xmir από default display server για την 13.10.

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Fri Oct 4 11:04:38 UTC 2013

2013/10/4 Constantinos C <hellas.pigs at gmail.com>:
> Ουπς. Τi εγινε; Πηραν αλλοι το Symbiose?
> Αυτο δεν ηταν που ειχε παρει την επιχορησηση η Nokia και ποτε δεν εγινε, με
> αποτελεσμα αυτα τα χρηματα να βρισκονται στα ταμεια της MS πλεον?
>
> Στειλαμε μειλ στην ομαδα αναπτυξης του για πληροφοριες και το κανουν ενα
> ψιλο review τα παιδια, μα, διορθωστε με ξανα αν κανω λαθος, αυτο ολο με το
> web desktop, ειναι κατι πολυ παλιο σαν ιδεα και ολοι θυμομαστε το puppy και
> αλλα, καπου στο 2005.

Πράγματι είχαν γίνει και παλιότερα προσπάθειες. Εγώ θυμάμαι και προ
2000 ένα παρόμοιο project που έπαιζε με MS-ActiveX-IE-HTML για να
δώσει ένα windows-like web desktop. Βέβαια οι τεχνολογίες αλλάζουν και
πράγματα που δεν γίνονταν ή γίνονταν με πολύ κόπο και περίπλοκα παλιά
πλέον γίνονται πιο απλά, πιο σωστά και πιο αποδοτικά σήμερα.

> Αυτο που εχω αντιληφθει, ειναι πως δεν αλλαζει τη πλατφορμα. Αυτη σαν βαση
> θα υπαρχει, εννοω για το συμβατικο desktop, οπου χρησιμοποιωντας cloud
> τεχνολογιες οπως -χοντρικα, το λεω- το owncloud, κλπ, να μποορει ο χρηστης
> να εχει προσβαση σε ενα αλλο desktop με apps και αυτο ειτε να το εχει με
> παρεχομενες υπηρεσιες τριτων, ειτε με local εγκατασταση.
> Και σε αυτο το desktop να μπορεις να εχεις προσβαση απο παντου και απο οποια
> συσκευη.
>
> Για αυτο δεν μιλαμε, αυτη την στιγμη?

Περίπου... Βασικά το λειτουργικό - λογισμικό που τρέχει ο client
(laptop/desktop/nettop) είναι πολύ μικρό και χρησιμεύει απλά για να
οδηγεί σε χαμηλό επίπεδο τις συσκευές του client. Ο χρήστης δεν έχει
καμιά επαφή με αυτό. Όλο το desktop, οι εφαρμογές, οι ρυθμίσεις, τα
δεδομένα βρίσκονται και τρέχουν στο server.

> --
> This message was sent from my electric refrigerator
> Web site: http://osarena.net

Καλά, δεν έχεις ξεπαγιάσει τέτοια εποχή μέσα στο ψυγείο; :P

--
Konstantinos Togias
M.Sc. in Mathematics of Computers and Decision Making