Πληκτρολόγιο PS/2 αδυναμία λειτουργίας

Kostas Oikonomou kikonomou at yahoo.gr
Wed May 29 11:27:02 UTC 2013

Αγαπητοί φίλοι,

Χρησιμοποιώ το Ubuntu 13.04 64bit και έχω πληκτρολόγιο τύπου PS/2. Ξεκινώ τον υπολογιστή μου, περνά από το grub χωρίς πρόβλημα (μπορώ να αλλάξω τις επιλογές του grub με τα βελάκια) και προχωρά ο υπολογιστής κανονικά στην οθόνη σύνδεσης/επιλογής χρηστών όπου ζητά και τον κωδικό σύνδεσης. Πολλές φορές, σε αυτή την οθόνη, το πληκτρολόγιο δεν ανταποκρίνεται σε κανένα πλήκτρο. Δεν μπορώ, δηλαδή, να δώσω τον κωδικό μου και να μπω στο Ubuntu. Δοκίμασα με το ποντίκι να επιλέξω "συνεδρία επισκέπτη". Μπαίνοντας όμως στο σύστημα και σαν επισκέπτης, το
 πληκτρολόγιο δεν λειτουργεί καθόλου. Συνήθως το πρόβλημα λύνεται μετά από επανεκκίνηση.

Σήμερα χρειάστηκε να κάνω καμιά δεκαριά επανεκκινήσεις χωρίς όμως να τα καταφέρω να συνδεθώ. Στο ενδιάμεσο (των επανεκκινήσεων) έλεγξα και το φις αν είναι στη θέση του, το έβγαλα και το ξαναέβαλα, αλλά τίποτα. Τελικά αναγκάστηκα να γυρίσω στα Windows Vista για να γράψω αυτό το μήνυμα. Όπως βλέπετε, στα Windows το πληκτρολόγιο δουλεύει μια χαρά.

Έχει κάποιος από εσάς αντιμετωπίσει το πρόβλημα, και κυρίως έχει κάποια λύση;

Φιλικά

Κώστας Οικονόμου