Re: FM 12 - Πρόβλημα στο τέλος της εγκατάστασης

Nick Andrik nick.andrik at gmail.com
Mon May 27 19:36:41 UTC 2013

Πρέπει να βρίσκεσαι στον φάκελο που έχεις εγκαταστήσει το football manager.
Αν μπορείς καλύτερα να το εγκαταστήσεις μέσω playonlinux ώστε να
μπορείς να το ανοίγεις με την συντόμευση που θα σου δημιουργήσει

--
=Do-
N.AND

Στις 27 Μαΐου 2013 - 5:25 μ.μ., ο χρήστης Εμμανουέλα .
<green_fouxia at hotmail.com> έγραψε: