Re: Ελληνικό customized version του Ubuntu

Pantelis Koukousoulas pktoss at gmail.com
Tue Mar 20 09:35:42 UTC 2012

2012/3/20 Simos Xenitellis <simos.lists at googlemail.com>:
> Έγινε,
> https://github.com/ubuntu-gr/ubuntu-defaults-el-gr

Thanks :)

> Έκανα τη σχετική δημοσίευση στο νήμα της γραφιστικής ομάδας του Ubuntu-gr,
> https://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=34&t=20811&p=235919#p235919

Thanks και πάλι :)  Τελικά σε πρώτη φάση μάλλον μπορούμε να βάλουμε
απλά wallpaper δικό μας μια και με το Unity δεν ξέρω αν θα δουλέψουν
τα desktop shortcuts.

> Η ομάδα Marketing του Ubuntu-gr,
> http://forum.ubuntu-gr.org/viewforum.php?f=56

Χρήσιμο αυτό το link, δεν το είχα ανακαλύψει ως τώρα!

> Στο https://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=6&t=19323
> έχουμε δημιουργήσει λίστα με πολλούς ραδιοφωνικούς σταθμούς.
> Μπορούμε να επιλέξουμε από τη λίστα αυτή, ή να την προσθέσουμε όλη.

Την έχω δει απλά ήθελα μια δεύτερη γνώμη. Θα πρότεινα σε πρώτη
φάση να την προσθέσουμε όλη και βλέπουμε. Δε νομίζω να δημιουργείται
πρόβλημα από το μέγεθος της λίστας αλλά αυτό θα το δείξει το testing.

> Οπότε, από πλευρά γραμματοσειρών, εξακολουθούμε να θέλουμε τις
> γραμματοσειρές ttf-mgopen
> (όταν βάζουμε τώρα την ελληνική γλωσσική υποστήριξη, τότε
> εγκαθίστανται οι mgopen).

Τις πρόσθεσα. Στο main από ελληνικές γραμματοσειρές είναι και οι
SIL Gentium νομίζω αλλά δεν ξέρω αν είναι καλής ποιότητας.

> Υπάρχει η δυνατότητα να φτιαχτεί το PPA στην ομάδα
> https://launchpad.net/~ubuntu-l10n-el/+ppa-packages
> https://launchpad.net/~ubuntu-greek-users/+ppa-packages
> Δεν ξέρω τις λεπτομέρειες ακόμα. Μάλλον χρειάζεται να μπει πρώτα ένα
> αποθετήριο στην ενότητα Code, και μετά εμφανίζεται το PPA;

Ok, έκανα αίτηση για join στη συγκεκριμένη ομάδα αν και δεν ξέρω
πότε θα αξιωθώ να πληρώ τις προϋποθέσεις μια και δεν υπάρχει
αυτή τη στιγμή κάποιο πακέτο που να με ενδιαφέρει να μεταφράσω
ώστε να ξεκινήσω από τη starters κλπ.

Μπορώ όμως να βάζω το πακέτο στο δικό μου ppa (pktoss/testing)
σε κάθε σημαντική ανανέωση και να ζητάω να το κάνει κάποιος copy
στο ppa της ομάδας.

Νομίζω ότι δε χρειάζεται να κάνεις τίποτα στο code για να φτιάξεις
ppa στην ομάδα, απλά πας στη σελίδα της ομάδας και πρέπει να
σου έχει κάποιο κουμπί για να το φτιάξεις.

Χαιρετισμούς,
Παντελής