Re: Σχετ: «Χρήση του Ubuntu στο δημόσιο»

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Sun Mar 11 21:49:55 UTC 2012

2012/3/11 stavros daliakopoulos <stavros.daliakopoulos at gmail.com>:
> Η σελίδα μιλάει για νομοσχέδιο και ψήφιση νόμου,
> ποιος είναι ο νόμος; (αριθμός νόμου, έτος, ΦΕΚ της Εφημερίδας της Κυβέρνησης;)

ΦΕΚ Α' 22/ 14.02.2008

Το βρήκα με αναζήτηση στο διαδίκτυο με τον τίτλο του PDF από το
σύνδεσμο που έδωσα.
Μιας και το εθνικό τυπογραφείο δεν παρέχει απευθείας συνδέσμους στα ΦΕΚ, δες
http://www.minfin.gr/content-api/f/binaryChannel/minfin/datastore/0b/d9/29/0bd929559dd9043ee94c504b36358b22f679c4cb/application/pdf/3640_22-A-08_14.02.2008.pdf

Σίμος