RE: ASUS ΝΧ1101 Gigabit adapter - Πρόβλημα στην Εγκατάσταση‏

Batzilo™ Βασίλης Σ soulbilly at hotmail.com
Fri Aug 10 13:26:00 UTC 2012

Απλά αναφερω οτι τα αποτελέσματα πιο πάνω ηταν απο τερματικό όταν τρέχω την live εκδοση Ubuntu 12.04 απο USB. Τότε δουλευε η κάρτα δικτύου.
Τα παρακάτω αποτελέσματα ειναι απο την γραμμή εντολών κατα την εγκατάσταση ubuntu minimal 12.04

#modinfo ipg
modinfo: can't open '/3.2.0-23-generic-pae/' : No such file or directory
#uname -rm
3.2.0-23-generic-pae i686

η εντολή lsmod δεν βγάζει κανενα αποτέλεσμα σχετικο με την ipg (συνολικά βγάζει 5 modules : usb_module, vesafb, usbhid, hid, floppy)
ενώ η εντολή ifconfig δεν υπάρχει για να εκτελεστεί (not found)
επομένως:

#modprobe ipg
FATAL : Module ipg not found.

#lspci -nnvv -d 13f0:1023
02:01.0 Ethernet controller [0200]: Sundance Technology Inc / IC Plus Corp IP1000 Family Gigabit Ethernet [13f0:1023] (rev 41)
Subsystem :  ASUSTeK Computer Inc. Device [1043:8180]
Control : I/O+ Mem+ BusMaster+ SpecCycle+ MemWINV- VGASnoop- ParErr- Stepping- SERR- FastB2B- DisINTx-

(ουφ πολύ γράψιμο!)
btw εγώ δεν θέλω να εγκαταστήσω server. απλα προτάθηκε απο τον Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) ως ελαφριά εναλλακτική για παλιό pc. μπορει να καταλήξω εκεί αν δεν βγει άκρη.