Re: ASUS ΝΧ1101 Gigabit adapter - Πρόβλημα στην Εγκατάσταση‏

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Fri Aug 10 12:41:08 UTC 2012

On Fri, Aug 10, 2012 at 12:27 PM, Batzilo™ Βασίλης Σ
<soulbilly at hotmail.com> wrote:

> Γιατί η Server Version να αναγνωρίσει την κάρτα δικτύου ενώ η Desktop Version οχι? Έχουν κάποια διαφορά στους drivers πχ?

Δεν έχω δοκιμάσει την έκδοση minimal και δε γνωρίζω αν συμπεριλαμβάνει
τον αυτόματο τρόπο ενεργοποίησης των αρθρωμάτων πυρήνα, ανάλογα με το
υλικό που έχεις.
Το σημαντικό εδώ είναι να διαπιστώσεις αν πράγματι η έκδοση Ubuntu
Minimal δεν έχει τον οδηγό για την κάρτα δικτύου αλλά να μην τον
φορτώνει διότι πρόκειται για έκδοση Minimal.

Έτσι, αν θέλεις να δεις αν πραγματικά το Ubuntu 12.04 Minimal
υποστηρίζει την κάρτα δικτύου, τότε μόλις συνδεθείς
1. Τρέχεις την εντολή

modinfo ipg

Θα δείξει αν υπάρχει το άρθρωμα πυρήνα για την κάρτα δικτύου σου. Το
'ipg' το είδα από τις πληροφορίες που δίνεις παραπάνω.

2. Με

lsmod

μπορείς να ψάξεις αν έχει φορτωθεί αυτόματα το άρθρωμα ipg.
Μπορείς να επιβεβαιώσεις και με

ifconfig

οπότε όταν δεις αναφορά για eth0, τότε έχει φορτωθεί το άρθρωμα για
την ενσύρματη κάρτα δικτύου.

3. Αν υπάρχει το άρθρωμα ipg αλλά δεν έχει φορτωθεί, τότε το φορτώνεις εσύ με

sudo modprobe ipg

Έπειτα επιβεβαιώνεις με ifconfig αν έχει δημιουργηθεί η διασύνδεση eth0.

Από τη στιγμή που θέλεις να βάλεις server, προτείνω να βάλεις το
Ubuntu Server 12.04.
Το Ubuntu Server είναι παρόμοιο με το Ubuntu Minimal, ωστόσο
περιλαμβάνει πακέτα για τη λειτουργία του δικτύου.
Κατά την εγκατάσταση του Ubuntu Server, μπορείς να επιλέξεις να μη
βάλει εξυπηρετητές (όπως Web, LAMP, κτλ), οπότε θα γίνει ουσιαστικά
μια εξαιρετικά απλή εγκατάσταση. Μετά μπορείς να προσθέσεις τα πακέτα
που πραγματικά χρειάζεσαι με apt-get.

Στο νέο τεύχος του περιοδικού LinuxInside υπάρχει αφιέρωμα στο Ubuntu
12.04 Desktop και Server. Στο κομμάτι για Server περιγράφεται η
εγκατάσταση με λεπτομέρειες.