Εισαγωγή Blog στο Planet Ubuntu-gr

Pantelis Koukousoulas pktoss at gmail.com
Sun Mar 27 13:45:59 UTC 2011

Μια και αποφάσισα να αναστήσω σιγά-σιγά το παλιό μου blog (σαν άσκηση :P)
θα σας παρακαλούσα να το εισάγετε και αυτό στον Πλανήτη Ubuntu-gr

Τα στοιχεία (where in doubt, όπως και στον πλανήτη ΕΛΛΑΚ, αφού ο Σίμος είναι
διαχειριστής κι εκεί):

Παντελής Κουκούσουλας
Pantelis Koukousoulas

http://polytechnitis.blogspot.com/search/label/ubuntu

Τα posts που θα βρείτε σε αυτό το tag θα σχετίζονται με ubuntu systems
administration
(desktops και servers), πακέτα που θα βρείτε στα ppa μου, patches και επεμβάσεις
σε διάφορα packages (όπως το patch στο libreoffice που έγινε πρόσφατα αποδεκτό),
Εγκατάσταση, παραμετροποίηση, δοκιμές και development σε εφαρμογές που
σχετίζονται
με open-source virtualization (chroot, LXC, OpenVZ, Xen, Virtualbox,
Qemu, kVM), kernel,
απαντήσεις σε απορίες που ακούω κατά καιρούς και θεωρώ γενικά χρήσιμες (όπως το
θέμα με τα ελληνικά fonts στο wine) κλπ κλπ

Στα posts με το tag ubuntu δεν πιστεύω ότι θα αναφερθεί ποτέ άλλη διανομή, αλλά
επιφυλάσσομαι του δικαιώματος να εκφράζω τη χαρά και την υποστήριξή μου σε
όλες τις διανομές στα υπόλοιπα tags (αφού τις χρησιμοποιώ σχεδόν όλες,
τις κύριες
τουλάχιστον, πλην της OpenSuSE).

Προς το παρόν η εμφάνιση τόσο του blog όσο και των posts είναι λίγο
απογοητευτική
αλλά πιστεύω ότι θα βελτιωθεί σιγά-σιγά, όσο μαθαίνω :)

Επίσης μερικά posts που μπορεί να είναι γενικότερου ενδιαφέροντος
μπορεί να είναι
στα αγγλικά, για το οποίο ζητώ εκ των προτέρων συγνώμη. (Αν δεν είναι
αποδεκτό μπορώ
να φτιάξω tag ubuntu_gr αντί για ubuntu που να έχει μόνο ελληνικά posts).

Χαιρετισμούς,
Παντελής