περί Android ( συνέχεια από άλλο thread)

Nikos Alexandris nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de
Mon Nov 22 13:46:15 GMT 2010

Nikos A:

Nikos R:

Nikos A:

Nikos R:

Nikos Α:

Nikos R:

Νίκο, σήμερα το πήρα όλο από την αρχή. Έχεις δίκιο, παίζει το διαδίκτυο και
χωρίς google account. Βιάστηκα λοιπόν να δηλώσω κάτι από μνήμης χωρίς να το
ελέγξω.

Δεν αλλάζει βέβαια αυτό τις πολλές παγίδες που έχει η google σε πολλά άλλα
σημεία.

Ευχαριστώ, Νίκος