περί Android ( συνέχεια από άλλο thread)

Nikos Alexandris nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de
Fri Nov 12 02:22:26 GMT 2010

Nikos A:

Nikos R:

Nikos A:

Nikos R:

Nikos Α:

Nikos R:

> Όχι μόνο το κινητό. Νομίζω μπορείς να χρησιμοποιήσεις κανονικά και το
> wifi/3g/gps χωρίς το google account. Τουλάχιστον στο nexus one που
> έχω.

Νίκο, sorry αλλά θα το αφήσω εδώ το ζήτημα (προς το παρόν). Είμαι τραυματίας
και δεν έχω, όπως καταλαβαίνεις, καθόλου διάθεση τώρα.

Πάντως όλα είναι πιθανά -- μέσα στην απογοήτευσή μου να θεώρησα ότι δεν παίζει
internet(;). Αλλά είναι κάτι για το οποίο είμαι τόσο σίγουρος (=αυταπάτη)...

Ακόμη και τώρα, όταν ενεργοποιώ τον (android-)browser εμφανίζεται ένα σύντομο
μήνυμα (sign-in... κάτι) και μετά πάει στον browser για αναζήτηση. Σε σένα
εμφανίζεται αυτό το μήνυμα;

Νομίζω ότι είναι σημαντικές οι λεπτομέρειες (και θα τις ξεκαθαρίσουμε κάποια
στιγμή) και ότι σχετίζονται, έμμεσα μεν ισχυρά όμως δε, με τη συζήτηση για την
Canonical.

Αν βέβαια οι διαχειριστές της λίστας θεωρούν ότι είμαστε 100% off-topic, τότε
να τη συνεχίσουμε αλλού (έστω και ενημερωτικά για το τι ισχύει). Δεν μου
αρέσει να δηλώνω αβάσιμα πράγματα (αλλά συμβαίνει, λάθη μέσα από τα οποία
συνεχώς μαθαίνω).

Cheers, Νίκος