Samba και πρόσβαση από το ίντερνετ

nikosm nickthegreekk at gmail.com
Mon Nov 15 11:39:20 GMT 2010

Χαιρετώ το team ,
Θα ήθελα να με βοηθήσετε στην επίλυση ενός προβλήματος.
Έστησα ένα μηχάνημα για να σερβίρει μια σελίδα μου στο διαδύκτιο με dyndns και και εγκατέστησα-ρύθμισα τη samba να μοιράζει ενα δίσκο στο τοπικό-οικιακό δίκτυο για να βλέπουμε καμια ταινία κτλ.
Ποιά ρύθμιση πρέπει να κάνω για να μην βλέπω τα διαμοιραζόμενα αρχεία εκτός του τοπικού δικτύου;
Σε ποιό σημείο πρέπει να κόψω την πρόσβαση; Στο modem , στο router ή από τα iptables του server; Οφείλω να ομολογήσω οτι μπερδεύτηκα...

Η τοπολογία έχει ως εξής modem (192.168.1.1) -> router (10.0.0.1) -> server (fixed ip 10.0.0.2) client .3, .4, .5

Δοκίμασα να μην κανω προώθηση τις πόρτες 137,445 στο modem (να τις κλείσω) αλλά μάταια , το firewall δεν κάνει δουλεία ή απλά παίζει με τα νεύρα μου.

Ευχαριστώ.

Keep on linux-ing on a window-ed world

Έχω ανοίξει και το σχετικό νήμα εδώ.

http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=25&t=15270