Re: Συγχώνευση εικόνων

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Sun May 16 19:01:09 BST 2010

2010/5/16 Kostas Oikonomou <kikonomou at yahoo.gr>:
> Αγαπητοί φίλοι/ες,
>
> Θα 'θελα να υποβάλω μια ερώτηση, που ελπίζω να μην θεωρείται εκτός θέματος για το φόρουμ. Θέλω να ενώσω δυο εικόνες τύπου jpeg ιδίου μεγέθους σε ένα αρχείο jpeg. Κατ' ακρίβεια θέλω να τις βάλω δίπλα-δίπλα και να τις σώσω σαν ένα αρχείο.

> Φιλικά
>
> Κώστας Οικονόμου

Γίνεται εύκολα με το gimp αυτό που θες. Η ιδέα είναι ως εξής:

1. Δημιουργείς μια νέα κενή εικόνα με διαστάσεις τέτοιες ώστε να
χωράνε και οι 2 εικόνες που έχεις η μια δίπλα στην άλλη. Εφόσον είναι
ίδιων διαστάσεων και οι 2, φτιάχνεις την κενή να έχει πλάτος = 2 φορές
το κοινό τους πλάτος και ύψος όσο το κοινό τους ύψος.
2. Ανοίγεις κάθε μια από τις δυο εικόνες που έχεις, επιλέγεις το
περιεχόμενό της με το εργαλείο επιλογής και ctrl+a (ή σερνεις το
παραλληλόγραμμο επιλογής ώστε να πιάσει όλη την εικόνα) , και την
κάνεις paste στην κενή εικόνα, σέρνοντάς στην και αποθέτοντάς την στην
περιοχή (δεξιά/αριστερά) που θες.
3. Σώζεις την εικόνα όπου έκανες paste τις άλλες 2 ως jpg εικόνα.

--
Konstantinos Togias
Dipl.-Math., M.Sc.

Ubuntu-gr LoCo team member