Συγχώνευση εικόνων

Jimmy Angelakos vyruss at hellug.gr
Sun May 16 19:01:38 BST 2010

On Sun, 2010-05-16 at 17:50 +0000, Kostas Oikonomou wrote:
> Αγαπητοί φίλοι/ες,
>
> Θα 'θελα να υποβάλω μια ερώτηση, που ελπίζω να μην θεωρείται εκτός θέματος για το φόρουμ. Θέλω να ενώσω δυο εικόνες τύπου jpeg ιδίου μεγέθους σε ένα αρχείο jpeg. Κατ' ακρίβεια θέλω να τις βάλω δίπλα-δίπλα και να τις σώσω σαν ένα αρχείο.

> Φιλικά
>
> Κώστας Οικονόμου

O πιο απλός τρόπος είναι να τρέξεις από τερματικό:

convert eikona1.jpeg eikona2.jpeg +append apotelesma.jpeg

Αυτό προϋποθέτει ότι έχεις εγκατεστημένο το Imagemagick (νομίζω είναι
προεγκατεστημένο).

Αλλιώς, ανοίγεις τη μία εικόνα στο gimp, διπλασιάζεις το πλάτος της
(Image -> Canvas Size -> κλικ στην αλυσίδα -> 2 x Width -> Resize),
μετά File -> Open as Layers  τη 2η εικόνα, τις ευθυγραμμίζεις και
σώζεις.

Πάντως το 1ο είναι αρκετά πιο απλό ;)

Φιλικά
Μήτσος