thunderbird 3.0

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Mon Mar 29 17:11:55 BST 2010

Στις 29-03-2010, ημέρα Δευ, και ώρα 16:56 +0300, ο/η Tsabolov Sergey
έγραψε:

> Κανείς δεν είπε ότι δεν υπάρχει η ελευθερία αυτή επιλογής , αυτή είναι
> και διαφορά .

Σεργκεί , δεν νομίζω να διαφωνούμε σε κάτι. Άλλα, αλλο πράγμα είναι να
βοηθάμε τους χρήστες στα πρώτα τους βήματα  (που λογικό είναι να τους
παραπέμπουμε στο πιο εύκολο τρόπο εγκατάστασης) και άλλο είναι λέμε και
να διαδίδουμε  ότι στο "linux δεν υπάρχει η λογική του κατεβάζω και
εγκαθιστώ αλλά μόνο όσο μου δίνει η διανομή μου" (που είναι πέρα για
πέρα λάθος)