Re: [team-gnome-gr] Μετάφραση μενού σε διανομές που βασίζονται σε GNOME

Nick Demou ndemou at gmail.com
Sun Mar 28 21:46:48 BST 2010

2010/3/28 Simos Xenitellis <simos.lists at googlemail.com>:
> Εδώ Νίκο χρησιμοποιείς μερικά cliché («πέφτουμε σε μια παγίδα»,
> «κουκουλώνουμε», κτλ).

Δεν είμαι σίγουρος για το τι ακριβώς εννοείς αλλά πάντως συγνώμη για
τον τρόπο γραφής -- το μόνο που ήθελα ήταν να εκφράσω τις σκέψεις μου
με σαφήνεια.

> Είμαι αυτό που λέμε αρνητικά διακείμενος σε cliché.

για άτομα σαν κι εσένα που είναι τόσο ένεργα μέλη κοινοτήτων ΕΛ/ΛΑΚ θα
πρότεινα "be liberal in what you accept" (ελπίζοντας να μην είναι κι
αυτό κλισέ ;)

Επί του θέματος δεν θα σχολιάσω γιατί όπως ανέφερα στο προηγούμενο
post είμαι τελικά μάλλον off topic.