Re: Ελληνικό Documentation

Dimitris Diamantis (aka ftso) kotsifi at gmail.com
Thu Feb 25 12:52:58 GMT 2010

Στις 25 Φεβρουαρίου 2010 11:35 π.μ., ο χρήστης Μανόλης Τσακίρης
<ts4kos at gmail.com> έγραψε:
> Γειά σας, είναι το πρώτο μου mail σε αυτή τη λίστα, είμαι σχετικά νέος με το
> GNU/Linux, αλλά διαβάζω συνεχώς εδώ και 2+ χρόνια, για την γραμμή εντολών.
> Έχω παρατηρήσει ότι υπάρχουν αρκετοί έλληνες που χρησιμοποιούν GNU/Linux,
> διότι έχω δεί πολλές μεταφράσεις κτλ. όπως και ορισμένα projects του Hellug.
> Το ξέρω ότι πολλοί χρήστες δεν τους ενδιαφέρει να μάθουν για την γραμμή
> εντολών του GNU/Linux, απλά θέλουν τον πιο εύκολο τρόπο και χωρίς να κάτσουν
> να διαβάσουν πάρα πολύ να τρέχουν απλός τα προγράμματα τους, δεν τους
> [...]

Στο ΠΑ/ΜΑΚ υπάρχει μεγάλο μέρος του [1] μεταφρασμένο [2].
Αυτήν την στιγμή είναι πεσμένος μάλλον ο σέρβερ.

Όταν ξανα επανέλθει μπορείς να δεις τι λείπει και να το προσθέσεις ;)

[1]http://tldp.org/LDP/Bash-Beginners-Guide/html/index.html
[2]http://www.it.uom.gr/teaching/linux/

--
www.ftsoogle.dom.gr