Ελληνικό Documentation

Μανόλης Τσακίρης ts4kos at gmail.com
Thu Feb 25 09:35:25 GMT 2010

Γειά σας, είναι το πρώτο μου mail σε αυτή τη λίστα, είμαι σχετικά νέος με το
GNU/Linux, αλλά διαβάζω συνεχώς εδώ και 2+ χρόνια, για την γραμμή εντολών.
Έχω παρατηρήσει ότι υπάρχουν αρκετοί έλληνες που χρησιμοποιούν GNU/Linux,
διότι έχω δεί πολλές μεταφράσεις κτλ. όπως και ορισμένα projects του Hellug.
Το ξέρω ότι πολλοί χρήστες δεν τους ενδιαφέρει να μάθουν για την γραμμή
εντολών του GNU/Linux, απλά θέλουν τον πιο εύκολο τρόπο και χωρίς να κάτσουν
να διαβάσουν πάρα πολύ να τρέχουν απλός τα προγράμματα τους, δεν τους
ενδιαφέρει τίποτα παραπάνω. Σχέφτηκα μιας και έκατσα και ασχολήθηκα λίγο με
τον Apache, να έφτιαχνα ένα site για το BASH και όλα τα advanced θέματα πάνω
στο GNU/Linux, όπως administration, maintenance, ασφάλεια κτλ. Το θέμα είναι
ότι είναι αδύνατον να το κάνω αυτό. Έτσι είπα να ξεκινίσω απ'το BASH και να
πιάσω όλα τα θέματα πάνω στην γραμμή εντολών, όπως τα εργαλεία GNU, regular
expressions που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε με αυτά, το iptables, τον
επεξεργαστή vim κτλ. Μπορεί το 80% της Ελλάδας να μην ενδιαφέρετε αλλά
σίγουρα αυτοί που αγαπάνε την μελέτη θα τους είναι πολύ χρήσιμο.

Με λίγα λόγια, σας ζητάω μια γνώμη πάνω στο θέμα, η και όποιος θέλει να
συμετέχει, και αν είναι εύκολο να ενώσουμε όλες τις ελληνικές πηγές σε μία
και μοναδική, να φτιάξουμε το απόλυτο documentation.

Υ.Γ: Δεν είμαι τρελός :P

--
Μανόλης Τσακίρης