Help with ubuntu via the list [was: Help with ubuntu server 9.04]

Nick Demou ndemou at gmail.com
Fri Oct 9 08:42:16 BST 2009

2009/10/9 Dimitris Diamantis (aka ftso) <kotsifi at gmail.com>:
> [...]
> ΥΓ: Κάποτε (noob τότε), μου την είχε πει και εμένα αντίστοιχα ο Νίκος.
> [λέγοντας μου να διαβάσω το How to Ask Questions the Smart Way]

από περιέργεια: τώρα μετά από τόσο καιρό τι πιστεύεις:
 (α) ήθελα να σου την πω
 (β) ήθελα να σε βοηθήσω

προσωπικά σε όσες περιπτώσεις στέλνω τέτοια emails θέλω να βοηθήσω
τους συμμετέχοντες στην λίστα να μάθουν πως να αποκομίζουν το μέγιστο
όφελος από αυτή.
Καταλαβαίνω φυσικά ότι είναι εύκολο να νομίσει κανείς ότι του τι λέω
-- είναι η κατάρα του γραπτού λόγου

> Το μόνο λάθος του ήταν ότι δεν μου έδωσε τον σύνδεσμο για το μεταφρασμένο
> κείμενο και δεν κατάλαβα Χριστό. :P

ουπς... έχεις δίκαιο, είναι αλήθεια ότι έχω συχνά την ψευδαίσθηση πως
όλος ο κόσμος μιλά αγγλικά... I'll try to fight it

--
"The software is licensed, not sold" -- MICROSOFT LICENSE TERMS