Μερικά λαθη μετά απο την αναβάθμηση(SOLVED)

Sergey Tsabolov econlab at uom.gr
Wed May 6 19:42:32 BST 2009

Επίσης σε όσους έχουν πρόβλημα μετά από το σημερινή αναβάθμιση με κάρτα
nvidia or nvidia-glx-180 οδηγό , θα κάνετε τα παρακάτω πριν κάνετε ρεστάρτ
ανοίγετε το Synaptic και ψάχνετε για το linux-image-server or
linux-image-2.6.28.-12-server , όπως θα δείτε στην παρακάτω εικόνα

http://www.imageshack.gr/view.php?file=zoj1wab1gyorlksxzs8r.png

προφανώς έχει μπει από ανθρώπινο λάθος .

O/H Brz20 έγραψε: