Μερικά λαθη μετά απο την αναβάθμηση(SOLVED)

Brz20 breezer20 at gmail.com
Wed May 6 18:46:47 BST 2009

Thanos Lefteris wrote:

> Έχει αναφερθεί ένα σχετικό σφάλμα στο launchpad, δες τα σχόλια για μια
> λύση που προτείνει κάποιος.
>
> https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/sysvinit/+bug/338071

Πατάμε ALT+F2
Πληκτρολογούμε gksudo gedit /etc/fstab και πατάμε enter ή το κουμπι Run
Στο τελος των γραμμών προσθέτουμε το: devpts /dev/pts devpts
(rw,noexec,nosuid,gid=5,mode=620) και κλείνουμε αφου σώσουμε
Πατάμε ALT+F2 και πληκτρολογούμε sudo mount -a και ξαναπατάμε Enter ή Run

Το προσθέτω εδω για οποιον αλλον αντιμετωπίσει σχετικό πρόβλημα.

Σας ευχαριστω για την γρηγορη αντιδραση σας. Πραγματικα με αυτες τις
γρήγορες αντιδρασεις στις εκλύσεις βοηθείας με κάνετε και σκέφτομαι ωρες
ωρες ότι αν όλος ο κόσμος είχε αυτήν την τάση προς την βοηθεια για τον
συνάνθρωπο θα πηγαίναμε παρα πολύ μπροστά.

Η αλληλεγγύη των ανθρωπων κινεί την ιστορια.