ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟΥ UBUNTU ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

MANOLIS CALOMIRIS erevnitis at gmail.com
Thu Jan 29 20:37:23 GMT 2009

O/H V. Fotiadis έγραψε:
> Ναι, είναι αρκετά γνωστό πρόβλημα με τη συγκεκριμένη σειρά καρτών Intel.
> Από το bug, που ήδη ανέφερε ο Ηλίας Μακρής, οι πιθανές λύσεις είναι
> αυτές:
>
> 1) Στο BIOS Intergrated Devices -> LegacySelect Options  αύξησε το
> "Onboard Video Buffer" από 1 MB σε 8 MB.
>
> 2) Τσέκαρε το αρχείο /etc/usplash.conf ώστε να έχει τιμές xres=1024
> και yres=768
>
> 3) Κάνε επεξεργασία του /boot/grub/menu.lst και στις επιλογές
> εκκίνησης πρόσθεσε  vga=773
> π.χ. /boot/vmlinuz-2.6.27-11-generic
> [...]
Τελικά δούλεψε η 3η λύση που μου πρότεινες! Αφού ρύθμισα το menu.lst
όπως μου είπες, μπήκε με την εκκίνηση στο ubuntu κανονικά, αφού πρώτα
έβγαλε διαφορα σε μη γραφικό περιβάλλον (κείμενο).
 Το 2ο είναι σωστό στις ρυθμίσεις που ανέφερες. Το 1ο δεν μπορώ να το
κάνω μέχρι στιγμής διότι δεν μπορώ να βρω πως να μπω στο BIOS. Κανονικά
με DEL πρέπει να μπαίνω αλλά αυτό δεν λειτουργεί. Θα δοκιμάσω από f1 και
πέρα μήπως λειτουργεί.
Σας ευχαριστώ για την πολύτιμη βοήθειά σας! Θα μπορώ τώρα να απολαύσω το
UBUNTU LINUX χωρίς ένα τόσο σοβαρό πρόβλημα.
Με εκτίμηση
Μανώλης Καλομοίρης